Ötletvadász

Ötletvadász

Elstartoltam

2017. március 01. - Cathie_hunter

Sziasztok, a nevem Cathie.

Már jó ideje kacérkodtam a blogindítás gondolatával, de valahogy, valamiért sokáig csak ezen a szinten rugóztak a gondolataim.De most, egy tavaszindító március elsején, egy pohár borral az asztalomon egyszercsak napnál világosabb volt, hogy nekem MOST kell blogot indítanom. Még a téma is úgy jött meggyötört szürkeállományomba, mint egy elhanyagolt szobanövény friss hajtása - váratlan volt, örömteli és egy picit érthetetlen. Esetemben az volt érthetetlen, hogy miért csak most, de ezt lentebb mindjárt elmagyarázom.

Kislánykoromban tipikus grafomán napló-fan voltam. Volt legalább 3 naplóm, verseket, novellákat írtam.

Ha épp nem írtam, akkor biztos, hogy alkottam valamit. Anyukám csak a fejét fogta, valahányszor bekukkantott a szobámba, mert mindig épp valamit barkácsoltam, fűztem, ragasztottam, kötöttem... Folyton hozzávalókat csentem az ő varrodájából - nem biztos, hogy mindig őszinte mosollyal nyugtázta ezeket...

Szóval az ember ugyebár ahogy öregszik, sok mindent kinő, sok szempontból megváltozik. Ilyen például az ízlés, ami állítólag hétévente változik. De szerencsére van, ami megmarad. Ami igazán a zsigereinkben él, ami valahol mi magunk vagyunk. Nos, nálam ez a kreatívkodás, méghozzá igencsak változatosan, mindenféle formában. Legyen az kézműves alkotás, egy konyhai probléma megoldás, lakás szépítés vagy épp egy hétköznapi problémára hozott kreatív megoldás. Mindegy, csak hadd kattoghassanak szabadon az agytekervényeim, és lehetőleg hadd alkothassak!

Ennek a megmaradt gyermeki tulajdonságomnak köszönhetően született ez a blog. Ugyanis azon kaptam magam eme esős, de tavaszillatú márciusi kezdeten, hogy tulajdonképpen napi szinten ennek a tulajdonságomnak hódolok. Vagyis ha épp nem kreatívkodok otthon munka után, akkor tuti, hogy valamilyen témában ötletet, megoldást keresek az internetet fürkészve. Amiket aztán találok, próbálom imitt-amott összegyűjteni, hogy amikor majd időm, lehetőségem engedi, megvalósítsam azt. És ha már egyébként is gyűjtögetem ezeket az ötleteket, miért ne tenném egy helyen, és miért ne osztanám meg másokkal is ezt a kis kincsesládát? Nos, ezért született meg ma ez a blog.

A továbbiakban megosztom veletek az újabb levadászott ötleteimet, de meg is mutatom nektek, ha épp alkottam valamit. Gyertek, csatlakozzatok, kövessetek és élvezzétek ennek a kis kincsesládikának a tartalmát!

A bejegyzés trackback címe:

https://otletvadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr3612306073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása